کلاهبرداری میلیونی با شگرد سرمایه گذاری در یک شرکت اینترنتی نیشابور

نیشابور(پانا)- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری 800 میلیون ریالی با شگرد سرمایه گذاری در یک شرکت اینترنتی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
کلاهبرداری میلیونی با شگرد سرمایه گذاری در یک شرکت اینترنتی  نیشابور

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی نیشابور سرهنگ" حسین دهقانپور" گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از او در قالب سرمایه گذاری اینترنتی، پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با بررسی اظهارات شاکی مشخص شد وی از طریق یک شبکه اجتماعی با مدیر یک شرکت اینترنتی آشنا و پس از اعتماد، مبلغ 800 میلیون ریال جهت سرمایه گذاری و دریافت سود به حساب مدیر شرکت موردنظر واریز کرده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در پی تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم پس از دریافت مبلغ مورد نظر جوابگوی تماس های شاکی نیست.

سرهنگ دهقانپور تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از انجام تحقیقات فنی و با اشراف اطلاعاتی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خطاب به شهروندان توصیه کرد؛ ورود تکنولوژی و فن‌آوری های نوین ارتباطی هرچند موجب رفاه افراد جامعه است، اما ضعف آگاهی، طمع و اعتماد بی جا می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری را در همه زمینه‌ها به دنبال داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار