کشف 6 هزار قلم انواع مواد شوینده و بهداشتی احتکاری در نیشابور

نیشابور (پانا)- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کشف 6 هزار قلم انواع مواد شوینده و بهداشتی از یک انبار در حاشیه این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
کشف 6 هزار قلم انواع مواد شوینده و بهداشتی احتکاری در نیشابور

سرهنگ «حسین دهقانپور» در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی احتکار اقلام شوینده و بهداشتی مورد نیاز شهروندان در یک انبار در یکی از خیابان های فرعی سطح شهر نیشابور، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران دایره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان اداره بهداشت و درمان و اداره صمت این شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این انبار تعداد 6 هزار قلم انواع مواد شوینده و بهداشتی را کشف کردند.
این مقام انتظامی با بیان این که ارزش محموله کشف شده 400 میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، گفت: در این زمینه یک متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
دهقانپور با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی از مردم خواست، تا در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار