خرید بازی رایانه‌ای با جعل پیامک بانکی

تهران (پانا) - رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری شخصی که با جعل پیامک بانکی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد و گفت متهم با جعل پیامک بانکی از مال باخته، بازی رایانه‌ای خریده بود.

کد مطلب: ۱۰۳۵۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
خرید بازی رایانه‌ای با جعل پیامک بانکی

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی گفت: بیست و هفتم اسفند ماه سال جاری پرونده‌ای به دادخواهی یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری به شیوه پیامک جعلی در کلانتری ۱۶۳ ولنجک تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: در گام اول رسیدگی پرونده از شاکی تحقیقات جامعی پیرامون جزئیات کلاهبرداری به عمل آمد و شاکی اظهار کرد، بیست و ششم اسفندماه یک بازی رایانه‌ای به مبلغ چهار میلیون ریال در یکی از سایت‌های خرید و فروش اینترنتی برای فروش آگهی کردم. پس از ساعتی شخصی که خود را سعید معرفی می‌کرد با من تماس گرفت و درخواست خرید کالا را داشت. طی قراری در همان روز با خودروی برلیانس برای خرید مراجعه کرد و پس از دریافت کالا با اعمال متقلبانه و ارائه پیامک جعلی (اسکرین شات) وانمود کرد که مبلغ را به حساب من واریز کرده است و وقتی از وی دور شدم با پرینت حسابم متوجه شدم که پول را به حساب من واریز نکرده است.

این مقام پلیسی افزود: در گام بعدی کارآگاهان با مراجعه به محل قرار توانستند پلاک خودروی متهم را به دست بیاورند و مشخص شد وی ساکن محله اختیاریه می‌باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با هماهنگی دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۱ تهران دستور دستگیری متهم اخذ شد، گفت: تیمی از کارآگاهان شانزدهم فروردین ماه به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پایگاه یکم انتقال دهند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در پایان گفت: فرد کلاهبردار در بدو ورود به پلیس آگاهی به بزه انتسابی اعتراف کرد و با صدور قرار تأمین، متهم آزاد و تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار