متن پیام رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ورامین به مناسبت عید نیمه شعبان

ورامین(پانا) - رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ورامین با صدور پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۵۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
متن پیام رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ورامین به مناسبت عید نیمه شعبان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ورامین ،متن پیام زهرا هداوند میرزایی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ورامین به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صلی علی محمد (ص) و آل محمد (ص)

با سلام به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای (مدظله) و درود به روان امام راحل و همه شهدا ؛ خصوصا شهدای سلامت

بار دگر ملت شریف ایران در آزمون سخت ابتلای بزرگ به فرموده رهبر انقلاب سربلند بیرون آمده و انشالله پیروزی و جشن ملت ایران با ظهور امام مهدی (ع) تکمیل خواهد شد‌‌.

اینجانب به عنوان خادم مردم شریف شهر ورامین و سرباز کوچک اسلام ضمن تبریک این عید اکبر و قبولی طاعات و عبادات بر خود واجب میدانم از زحمات همه عناصر فعال در جهاد مبارزه با کرونا خصوصا همه پزشکان و پرستاران و کادر درمانی ، آهاد مردم صبور و شهید پرور ، نیروهای بسیجی و جهادی در ضدعفونی و دستگیری از مستمندان و همچنین روحانیون جهادی و خالص شهر در تدفین شرعی متوفیان ، همه مسئولین زحمت کش و جامعه مداحان تشکر و قدر دانی نمایم.

به عنوان یک زن و مادر این جامعه ، ویژه از همه بانوان که در این ایام به هر شکلی دوشادوش برادران در خط مقدم بودند نیز از خداوند طلب عاقبت بخیری دارم .

اللهم عجل لولیک الفرج

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار