اعطای کمک سیصد میلیون تومانی شورای شهر ورامین به خانواده های بی بضاعت

ورامین(پانا) - عضو شورای اسلامی شهر ورامین از تصویب دو‌کمک هزینه ۴۰۰ میلیون تومانی به منظور خرید تجهیزات ضدعفونی کننده در سطح شهرستان ورامین خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اعطای  کمک سیصد میلیون تومانی  شورای شهر ورامین به خانواده های بی بضاعت

به گزارش خبرگزاری ایسنا،فتح الله فرجی عضو شورای اسلامی شهر ورامین در سخنانی با اشاره به برگزاری جلسه شورای اسلامی شهرستان ورامین اعلام کرد: در این جلسه پس از تایید نهایی اعضا مقرر گردید،جهت حفظ سلامتی شهروندان محترم ورامینی در ایام کرونایی اقدامات لازم حمایتی توسط این شورا صورت بگیرد.

او در ادامه گفت: 300میلیون تومان اعتبار جهت کمک به ستاد پشتیبانی حمایت از اقشار آسیب پذیر در ایام کرونا تصویب شد که امیدواریم با توجه به اینکه بسیاری از خانواده ها در شرایط فعلی نیازمند حمایت می باشند این مبلغ هر چه سریعتر به یاری این عزیزان بیاید.

فرجی ادامه داد: شورادویست میلیون تومان نیز در پایان اسفند 98 برای خرید وسایل و تجهیزات ضدعفونی و گندزدایی تخصیص داد و در جلسه امروز هم مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان دیگر برای این مهم اختصاص یافت.

رئیس کمیسیون حقوقی و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ورامین از همه کسانی که بصورت جهادی و طبق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به کمک مردم و در جهت مهار این بیماری به میدان آمده تشکر کرد و افزود: خوشبختانه در شهر ورامین دستگاه های ضدعفونی کننده مکانیزه برای وسایل نقلیه و سطوح هم اکنون وجود دارد و نیروهای جهادی شبانه روز در حال مبارزه و کمک به مردم در جهت ریشه کنی این ویروس منحوس هستند.

فرجی خاطر نشان کرد: شورا و شهرداری با همکاری سپاه ناحیه ورامین و گروه رزمایش مواسات و همدلی وابسته به مصلی ورامین با شناسایی اقشار آسیب پذیر شهر، به تامین نیازهای ضروری آنها خواهند پرداخت که این مهم را با عنایت پروردگار منّان امیدواریم بتوانیم با بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانیم.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار