مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری ورامین:

میزان تردد مردم ورامین به تهران کاهش یافته است

ورامین(پانا) - مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری ورامین گفت: تردد مسافران با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به تهران کاهش یافته است.

کد مطلب: ۱۰۳۴۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
میزان تردد مردم ورامین به تهران کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری ایرنا،حسن خوانساریان مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری ورامین در این رابطه افزود: با آغاز شیوع ویروس کرونا و خود قرنطینگی مردم در منازل و تعطیل شدن بسیاری از واحدهای صنفی از تردد بسیاری از مردم به ویژه در ایام نوروز کاسته شد.

او در ادامه افزود: کاهش تعداد مسافر در هفته نخست سال جدید باعث شد طی چند روز ناوگان حمل و نقل برون شهری شامل اتوبوس و تاکسی به طور کامل تعطیل شود.

خوانساریان گفت: از ابتدای سال 99 تا روز گذشته، به طور میانگین تعداد ده سرویس رفت و برگشت اتوبوس به تهران با ظرفیت نیمه خالی انجام می‌شد ولی روز گذشته به یکباره، تعداد سرویس‌های برون شهری اتوبوس با حضور مردم افزایش یافت و تا پایان روز بیش از ۴۵ بار اتوبوس‌های ورامین، نسبت به انتقال مسافران به تهران اقدام کردند.

او بیان کرد: این افزایش میزان تردد، در تاکسی‌های برون شهری نیز صورت گرفت و بیش از ۱۳۰ تردد خودروها به سمت تهران ثبت شد.

مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر ورامین اظهار کرد: از ابتدای امروزیکشنبه هفدهم فروردین 99 تا کنون با تذکرات مسئولان مبنی بر لزوم رعایت قانون و کاهش حضور مردم در سطح شهر، از تعداد مسافرت های برون شهری کاسته شد و کمتر از بیست سرویس اتوبوس و هشتادسرویس تاکسی از ورامین مسافران را به تهران منتقل کردند.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار