تولید محتوای پرورشی و تربیت بدنی منطقه19

تهرن (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 19 از تولید محتوای پرورشی و تربیت بدنی در فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تولید محتوای پرورشی و تربیت بدنی منطقه19

مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 19 در گفتگو با پانا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از دانش آموزان و خانواده ها در رعایت اصول بهداشتی جهت قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا، گفت: در زمان فعلی که دانش آموزان در منازل خود هستند؛ فضای مجازی بهترین راه ارائه محتوای های آموزشی و پرورشی است. ما میتوانیم از طریق فضای مجازی به روزترین شیوه‌ها را برای پیگیری فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی دنبال کنیم؛ چرا که بهینه‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان می‌تواند نقش موثری در یادگیری آن ها داشته باشد.

وی گفت: لازم است همکاران از محتواهایی استفاده کنند که برای دانش آموزان جذاب و قابل استفاده باشد و آنان را به انجام یک فعالیت در منزل ترغیب کند و حتی بهتر آن است که محتوای پیشنهادی، خانواده را هم همراه با دانش آموز به حرکت و انجام فعالیت ترغیب نماید.

شاملو بیان کرد: ما باید سواد رسانه ایی دانش آموزان را در استفاده از فضای مجازی ارتقاء بخشیم و قطعاً تولید محتوای پرورشی و تربیت بدنی مناسب می تواند ضمن پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و خانواده ها موجب یادگیری موضوعات اجتماعی و مدیریت استفاده از فضای مجازی را به همراه داشته باشد.

شاملو افزود: موضوعات تولید محتوای پرورشی و تربیت بدنی در فضای مجازی شامل: مباحث آموزشی حوزه بهداشت و سلامت، بازی‌ و سرگرمی، مسابقات خانوادگی، تولید دست سازه دانش آموزی، موضوعات اخلاقی و قرآنی و پیام های تربیتی ومشاوره ایی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار