معاون آموزش ابتدائی منطقه19: این روزها کادر آموزشی و اجرایی مدارس برای همفکری کنارهم هستند

تهران (پانا) - با شیوع بیماری کرونا و تعطیلات اجباری دانش آموزان و همچنین دوری از مدرسه، عقب ماندگی آموزشی وپرورشی یکی از دغدغه های همه مدیران، معلمان، اولیاء و دانش آموزان شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۷۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدائی منطقه19: این روزها کادر آموزشی و اجرایی مدارس برای همفکری کنارهم هستند

علیرضا پروین نژاد، معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش منطقه 19 تهران در گفتگو باخبرنگار پانا گفت: با هماهنگی مدیران، معلمان، کادر آموزشی و اجرایی مدارس منطقه که در این روزها با همدلی بیشتر در کنار هم هستند تا بتوانند از همفکری هم استفاده کنند.

او گفت: معلمان بر اساس رسالتی که دارند تلاش کرده اند تا ارتباط شان با دانش آموز و خانواده ها قطع نشود و از طریق تلفن و فضای مجازی اطلاع رسانی خود را انجام می دهند و آموزش های دانش آموزان را دنبال می کنند.

وی افزود: صدا و سیما که شبکه آموزش را برای دانش آموزان پایه های مختلف ایجاد کرده که با استقبال خوب دانش آموزان و اولیاء آنان شده و منطقه بازخوردهای خوبی گرفته است. ان شاءالله دیگر شبکه های صدا و سیما هم بتوانند این وظیفه خطیر را برای آینده سازان جامعه بر عهده بگیرند.

پروین نژاد گفت: کرونا فرصتی را فراهم آورده که ارتباط، اتحاد و همدلی آحاد مختلف جامعه، بیشتر کنار هم باشند و به زودی آنرا (کرونا) را شکست دهیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش منطقه 19 تهران در خاتمه بیان کرد: توصیه ما به خانواده ها، پدر و مادرهای مهربان، علاقه مند و پیگیر که در خانه فضایی بوجود آورند تا بچه ها کمتر خسته شوند و با بازی با کودک و نوجوان استرس و نگرانی از بچه ها دور کنند، البته رسانه ها و صدا سیما و همه ی ما وظیفه سنگینی را به عهده داریم ان شاءالله به یاری خداوند بزرگ بتوانیم از این امتحان رو سفید باشیم و بتوانیم از این مشکل به خوبی عبور کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار