دیدار صمیمانه دانش آموزان پیشتاز از مدیر سازمان دانش آموزی منطقه 19

تهران (پانا) - به مناسبت 21 اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی، جمعی از دانش آموزان پیشتاز و مجامع دانش آموزی آموزشگاه تشیع از مدیرسازمان دانش آموزی منطقه 19 تقدیر کردند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار صمیمانه دانش آموزان پیشتاز از مدیر سازمان دانش آموزی منطقه 19

به گزارش خبر گزاری پانا، در این دیدار صمیمانه مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه19 گفت: تمرکز سازمان دانش آموزی ‌بر تربیت اجتماعی است که می‌توان به کمک آن مفاهیم بلندی که هر کدام با ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین متصل است از جمله روحیه مسوولیت‌پذیری و مشارکت ‌جویی و خدمت به ایران اسلامی را در میان دانش‌آموزان ترویج داد .

فاطمه فرهمندنسب، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه19 هم ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی از همکاری تنگاتنگ معاونت پرورشی و تربیت بدنی و سایر واحدهای آموزش و پرورش منطقه با این سازمان تشکر و قدردانی نموده و اظهار امیدواری کرد: با عنایت به وضعیت خاص درپیشگیری از ویروس کرونا با تولید محتوای الکترونیکی در پیام رسان شاد ویژه مربیان و دانش آموزان در راستای تحقق اهداف سازمانی گامهای مفید و موثری برداریم .

در ادامه مدیرسازمان دانش آموزی منطقه 19 با تشکر و حضور صمیمانه از دانش آموزان پیشتاز و مجامع دانش آموزی این آموزشگاه به نمایندگی از همه دانش آموزان پیشتاز درمنطقه 19 از آنان تقدیر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار