مدیر مرکز آموزش جهاد دانشگاهی استان بوشهر:

دوره های آموزشی ویژه کارکنان دولت برگزار می شود

بوشهر (پانا) - مدیر مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان بوشهر از آمادگی برای برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان دولت با شرایط ویژه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دوره های آموزشی ویژه کارکنان دولت برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی بوشهر، عارفه سلیمی گفت: با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی دارای مجوز رسمی از سازمان امور اداری و استخدامی کشور بوده و مدرک دوره های ارائه شده قابل ترجمه است، این آموزش ها می تواند برای ارتقاء شغلی کارکنان دولت و افراد جویای شغل و کسانی که به دنبال آینده روشن هستند بسیار کاربردی و قابل اطمینان باشد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حمایت از طرح فاصله گذاری اجتماعی و همچنین با هدف رعایت توصیه های پزشکی تصمیم بر آن شده که دوره هایی همچون مهارت های کار با رایانه (ICDL) به شکل مجازی برای علاقمندان برگزار شود.

مدیر مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان بوشهر تاکید کرد: این دوره ویژه پرسنل نفت و کارکنان دولت است که به شکل فشرده برنامه ریزی شده و مدت زمان برگزاری آن(مهارت های هفت گانه ICDL) به میزان ۱۷۰ ساعت است.

سلیمی تصریح کرد: دوره آموزشی ICDL شامل هفت مهارت و به شکل تئوری و عملی ارائه می شود که با گواهینامه معتبر جهاد دانشگاهی برای ارائه ضمن خدمت کارکنان دولت بوده که مانند سایر دوره ها قابل ترجمه است.

وی افزود: اجرای دوره های آموزشی مهارت رایانه، زبان انگلیسی، رهبری سازمان در شرایط بحرانی، مدیریت نوین، وظایف و نقش های سرپرستی و مفاهیم و مبانی صنایع روستایی، دوره گزارش نویسی، مدیریت استرس و فن بیان بخشی از دوره های برگزاری شده در طی سالهای گذشته است.

سلیمی گفت: آدرس مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی استان بوشهر مرکز شماره یک واقع در بوشهر، خیابان گمرک، نرسیده به میدان آتش نشانی، عمارت گلستان تلفن تماس: ۰۹۰۱٧۷۱۶۳۳۹-۰۷۷۳۳۳۵۰۸۵۱ و مرکز شماره دو واقع در شهرستان کنگان، بلوار امام خمینی، انتهای خیابان دانشگاه شماره تماس: ۰۹۰۳۴۶۱۵۲۸۱-۳۷۲۳۳۵۳۱ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار