آهنگ «هم بغض من» با دو زبان ترکی و فارسی منتشر شد

تهران(پانا) - کامران رسول‌زاده خواننده موسیقی پاپ به تازگی آهنگ جدید خود را با نام «هم بغض من» منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
آهنگ «هم بغض من» با دو زبان ترکی و فارسی منتشر شد

کامران رسول‌زاده خواننده موسیقی پاپ، شاعر‌، ترانه‌سرا، نویسنده و نمایشنامه نویس به تازگی آهنگ جدید خود را با نام «هم بغض من» منتشر کرده است.

میکس و مسترینگ این قطعه موسیقی به عهده بهنام شهرکی و ترانه، ملودی و تنظیم آهنگ «هم بغض من» نیز توسط کامران رسول‌زاده انجام داده شده است.
بخش ارکستر زهى این آلبوم توسط گروه «استانبول استرینگز» ترکیه اجرا شده و گیتار الکتریک آن را مسعود همایونى نواخته است. آهنگ «هم بغض من» به دو زبان فارسی و ترکی خوانده شده و ضبط این قطعه در استودیو مِرت ترکیه انجام شده است. ترجمه نام ترکی این آهنگ که به زودی در ترکیه منتشر خواهد شد «نبودنت...» است که توسط همین خواننده سروده شده است.
رسول‌زاده پیش از این در فعالیت‌های بین‌المللی خود قطعه «همین امشب» را با «مورات ککیلی» خواننده محبوب ترکیه خوانده و برنامه‌های مشترکی را نیز به کمک همدیگر اجرا کرده‌اند.

این خواننده تاکنون پنج مجموعه شعر به نام‌های «فکر کنم باران دیشب مرا شسته، امروز تو ام…»، «کوتاه بیا! عمرم به نیامدنت قد نمی‌دهد…»، «دستورهای زبانی یک دیکتاتور عاشق»، «مردماهی» و «نیستی و دوستت دارم، بی تو رفتارهام دچار توگانگی اند» را منتشر کرده‌است. همچنین نمایشنامه‌ای «زَنمَرد» به سه زبان فارسی، انگلیسی و تُرکی اثر دیگر کامران رسول‌زاده‌است که توسط انتشارات مروارید منتشر و روانه بازار شده‌است.
‎وی تاکنون موفق به دریافت دیپلم افتخار جشنواره بین‌المللی شعرِ باکو در کشور آذربایجان شده‌است. این جشنواره از سوی کانون نویسندگان کشور آذربایجان و با عنوان جشنواره «صد شعر» برگزار شده و به معرفی آثار شاعران کشورهای ایران، ترکیه، روسیه، بلاروس، فنلاند، ازبکستان، آذربایجان و چند کشور دیگر می‌پردازد.
رسول‌زداده پیش از آن آلبوم‌‌های موسیقی «بی سرانجام» را در‎اسفند ماه نود و یک و آلبوم «دستای نامحرم» را در سال نود و سه منتشر و کنسرت‌هایی را، از جمله در سالن‌های اریکه ایرانیان و سالن میلاد نمایشگاه برگزار گرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار