امروز ساعت ۱۸ تا ۲۰؛

مراسم امضا کتاب کامران رسول زاده برگزار می شود

خبرگزاری پانا: مراسم رونمایی و امضا کتاب «دستم را باز بگذارید می خواهم بنویسم آغوش» آخرین مجموعه ترانه های کامران رسول زاده عصر امروز با حضور این هنرمند برگزار می شود.

کد مطلب: ۳۴۵۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، این مراسم که از ساعت 18 تا 20 در فروشگاه بوک لند، در مرکز خرید پالادیوم برگزار می شود به رونمایی و امضای کتاب ترانه ها و آلبوم تازه منتشر شده کامران رسول زاده اختصاص دارد.

علاقمندان به تهیه این کتاب می توانند همچنین به غرفه نشر مروارید در نمایشگاه کتاب تهران مراجعه کنند.

کتاب های شعر کامران رسول زاده در لیست پرفروش ترین کتاب های سال های نشر بوده و همواره مورد استفاده مخاطبان ادبیات و شعر قرار گرفته است.

آلبوم «دست های نامحرم» آخرین آلبوم منتشر شده از این خواننده و هنرمند است که اواخر سال گذشته روانه بازار موسیقی کشور شد.وی در تاریخ هفتم خرداد ماه قطعاتی از این آلبوم و دیگر کارهای خود را در قالب کنسرتی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا کرده و به روی صحنه می برد.

از ویژگی های موسیقی کامران رسول زاده می توان به ترانه های اجتماعی و عاشقانه های وی اشاره کرد که به سمت موسیقی راک رفته است.

گفتنی است؛ محل برگزاری این مراسم رونمایی و امضا فروشگاه بوک لند به آدرس؛ خیابان مقدس اردبیلی، میدان الف، مرکز خرید پالادیوم، طبقه سوم، پلاک دو است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار