هفته اول اسفند ماه؛

˝بی سرانجام˝ کامران رسول زاده به بازار موسیقی می آید

خبرگزاری پانا: کامران رسول زاده از انتشار آلبوم ˝بی‌سرانجام˝ در هفته اول اسفندماه سال جاری در بازار موسیقی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۵۵۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، این آلبوم همزمان با چاپ سوم کتاب شعر این هنرمند "فکر کنم باران دیشب مرا شسته، امروز توام" در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد تا دوستداران این هنرمند بتوانند آثار این خواننده را با تنظیم‌ها و شمایلی جدید در یک مجموعه کامل و به روز، در اختیار داشته باشند.

قطعات این آلبوم با تنظیم‌هایی جدید از "محمد رضا رهنما" (۵ قطعه) و "آرون حسینی" (۲ قطعه) روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد که در این بین صدابرداری و میکس و مسترینگ آن نیز بر عهده "میلاد فرهودی" در استودیو پاپ صورت پذیرفته است.

نکته مهم این آلبوم این است که قطعه "همین امشب" با اجازه صاحب اثر، با تنظیم اورجینال و به عنوان نخستین بازخوانی رسمی این قطعه در آلبوم گنجانده شده است و پیش بینی می‌شود واکنش‌های فراوانی را در بین مخاطبان موسیقی و این هنرمند در پی داشته باشد.

"سارا کاشفی" تهیه کننده این آلبوم است و به گفته وی، این اثر ۷ تا ۱۰ اسفند ماه به صورت گسترده و همزمان در بازار موسیقی کشور منتشر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار