عبدالرضا فولادوند:

الزام مدارس غیر دولتی به بازگرداندن بخشی از شهریه

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: به دلیل تعطیلی مدارس غیر دولتی و اجرا نشدن بخشی از فوق برنامه‌های این مدارس مدیران باید بخشی از شهریه را به خانواده‌ها بازگردانند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
الزام مدارس غیر دولتی به بازگرداندن بخشی از شهریه

عبدالرضا فولادوند در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما گفت: دریافت شهریه فوق برنامه در مدارس غیر دولتی بر اساس خدمات ارائه شده است و اگر خدماتی ارائه و یا کامل ارائه نشده است باید شهریه آن به خانواده‌ها بازگردانده شود.
وی افزود: فوق برنامه‌های مدارس غیر دولتی شامل کلاس‌های جبرانی، ورزشی، هنری و هزینه غذا و تغذیه دانش آموزان است، در صورتی که اجرا نشده و یا ناقص اجرا شده است طلب دانش آموزان از مدرسه می‌باشد و باید شهریه آن به خانواده‌ها بازگردانده شود.
وی درباره چک‌های وصول نشده اولیا نیز گفت: این موضوع را به شورای سیاست گذاری مدارس غیر دولتی اعلام کرده ایم و قرار است وزارتخانه در این باره تصمیم گیری کند.
آقای فولادوند با اشاره به اینکه مدیران مدارس غیر دولتی موظف به پرداخت حقوق معلمان خود هستند گفت: معلمان حق بیمه خود را طبق قرارداد منعقد شده پرداخت می‌کنند و مدیران مدارس موظف به پرداخت کامل حقوق آن‌ها هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: گزارش‌هایی از پرداخت نشدن حقوق معلمان دریافت کرده ایم که این تخلف است و باید حداقل بخشی از حقوق معلمان قبل از پایان سال پرداخت شود.
آقای فولادوند درباره شهریه سرویس مدارس نیز گفت: مقرر شده است که حق و حقوق رانندگان سرویس‌های مدارس به طول علی الحساب پرداخت شود به شرطی که رانندگان متعهد شوند که در سال تحصیلی آینده نیز با مدرسه همکاری داشته باشند.
وی گفت: درباره میزان وجه پرداختی سرویس‌های مدارس ماه آخر سال تحصیلی تصمیم گیری خواهیم کرد.
وی به پرداخت بخشی از حق التدریس معلمان در روز‌های پایانی امسال و یا آغازین سال جدید اشاره کرد و افزود: حق التدریس دو ماه اول امسال در یکی دو روز آینده پرداخت خواهد شد و امیدواریم بتوانیم حداقل حق التدریس سه ماه اول سال تحصیلی را نیز در روز‌های آغازین سال جدید پرداخت کنیم.
وی گفت: تا این لحظه هیچ مبلغی را به معلمان حق التدریس در سال ۹۸ پرداخت نکرده ایم و از این جهت شرمنده همکاران خود هستیم.
وی میزان بدهی به معلمان حق التدریس شاغل شهر تهران را ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
آقای فولادوند از پرداخت سهمیه بهداشتی به حساب مدارس خبر داد و افزود: با اقداماتی که صورت گرفته است مدارس قبل از بازگشایی به طور کامل ضدعفونی و برای حضور دانش آموزان آماده خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار