اقدام خوب یک دبستان در بوشهر: "خانواده‌ها نگران پرداخت شهریه نباشند"

تهران (پانا) -  در این روزهای سراسر استرس و نگرانی که شنیدن خبر تلخ ابتلای هموطنانمان به بیماری کرونا و ترس از دست دادن عزیزانمان ما را آزار می‌دهد در همین جغرافیا و نزدیکی ما انسان‌هایی نفس می‌کشند که با صفای دل خود لبخند به لب‌ها آورده و شادی را به مردم هدیه می‌کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اقدام خوب یک دبستان در بوشهر: "خانواده‌ها نگران پرداخت شهریه نباشند"

به گزارش ایسنای بوشهر، نمونه این رفتارها و اقدامات مثبت و امیدآفرین را زیاد دیده ایم. مغازه داری که با سرمایه اندکش ماسک می خرد و آنها را در فروشگاه کوچکش به رایگان عرضه می کند، صاحبان مغازه ها و یا منازلی که با درک شرایط موجود و وضعیت تعطیلی مشاغل و رکود بازار اجاره این چند ماه را به مستاجران خود بخشیده اند و عزیزانی که دل به خطر زده و داوطلبانه به بیمارستان ها رفته اند و یا مخلصانه به پاک کردن شهر از عفونت و آلودگی مشغولند؛ دیدن این حرکات ما را به زنده بودن امیدوارتر می کند.

دبستان شهید فخرایی بوشهر یکی از این مراکز است که با اقدام مثبت خود در بلامانع دانستن دیرکرد در پرداخت شهریه توسط خانواده دانش آموزان و همچنین صرف هزینه جشن سالانه نوروزی خود برای کمک به خیریه های حوزه سلامت به درستی سهم خود را در کم کردن نگرانی خانواده ها ادا کرده و در جهت آرامش بخشیدن به بخشی از جامعه قدم برداشته است.

در متنی که توسط عبدالمحمد شعرانی، موسس دبستان غیردولتی پسرانه شهید فخرایی بوشهر در اختیار ایسنا قرار داده شده آمده است:

"خانواده های عزیز دبستان شهید فخرایی
با سلام و آرزوی سلامتی و تندرستی شما عزیزان
در این روزهای سخت که همدلی و همراهی همدیگر را می طلبد. این دبستان اعلام می دارد، خانواده های عزیز به ویژه آنان که شغل های مرتبط با کسب و کار بازار دارند و به علت رکود بازار دچار مشکل شده اند نگران پرداخت شهریه نباشند و هیچ گونه عجله ای برای پرداخت نیست.
پرداخت شهریه تا رسیدن به روزهای عادی از نظر این دبستان بلامانع می باشد.
امید که از این روزهای سخت به زودی با خوشحالی و شادی خواهیم گذشت .
این دبستان هزینه جشن سالانه نوروز خود را صرف کمک به خیریه های حوزه سلامت و تندرستی خواهد کرد.
با تقدیم آرزوی بهترین ها
دبستان پسرانه غیر دولتی شهید فخرایی بوشهر"

نعمت برادری اسلامی از بزرگترین نعمت های خداوند است، همانطور که در آیه ۶۳ سوره انفال می فرماید: «وَ أَلَّفَ بَینَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنفَقْتَ مَا فِی الأَرْضِ جَمِیعاً مَّا أَلَّفَتْ بَینَ قُلُوبِهِمْ وَلَـکِنَّ اللّهَ أَلَّفَ بَینَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ"» "و میان دل های آنها الفت افکند، که اگر همه آنچه را در روی زمین است خرج می کردی نمی توانستی میان دل‌هایشان الفت افکنی، ولی خداوند بین آنها الفت ایجاد کرد! همانا او توانا و حکیم است."

امید که این روزهای نگرانی و ناامیدی نیز بگذرد و مردم همچون همیشه با عطوفت، همبستگی، همدلی و نوع دوستی خود ثابت کنند که هر مسیر سخت و صعب العبوری را می توان با دوستی و مهربانی طی کرد و هیچ سختی و دشواری در این دنیا باقی نمی ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار