ابلاغ دستورالعمل الگوی تعیین شهریه مدارس غیردولتی به استان‌ها

تهران (پانا) - سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی، دستورالعمل الگوی تعیین شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی 1400-1399 را به استان‌ها ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ دستورالعمل الگوی تعیین شهریه مدارس غیردولتی به استان‌ها

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی، در اجرای مواد 15 و 16 قانون تأسیس و اداره مدارس غیردولتی و بر اساس مصوبه شصت‌وهشتمین جلسه شورای سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی، دستورالعمل الگوی تعیین شهریه مدارس غیردولتی را جهت اجرا در سال تحصیلی 1400-1399 به استان‌ها ابلاغ کرد.

شهریه مدارس و پیش‌دبستانی‌های غیردولتی براساس دستورالعمل مذکور و از طریق نرم‌افزار مربوطه در سامانه mosharekatha.ir تعیین می‌‌شود و مؤسسان و یا نمایندگان حقوقی مدارس باید با مراجعه به این سامانه و با توجه به ثبت‌اسناد مثبته نسبت به ثبث اطلاعات مندرج در سامانه اقدام کنند.

براین اساس افزایش شهریه پایه دوازدهم دوره دوم مدارس متوسطه، نظری و مهارتی، مدارس پیش‌دبستانی ضمیمه مدارس ابتدایی غیردولتی، مدارس پیش‌دبستانی غیردولتی دایر در مدارس دولتی، مدارس جدید التاسیس غیردولتی، مدارس غیردولتی استثنایی، شهریه فعالیت‌های تابستانی مشخص‌شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار