مشاغل مرتبط به کرونا در ایام نوروز فعال هستند

خرم‌آباد(پانا) - استاندار لرستان گفت تولیدی‌های موادضدعفونی، ماسک و دیگر اقلام مورد نیاز و همچنین تمامی مشاغل مرتبط با بحث کرونا ،در ایام نوروز فعال هستند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مشاغل مرتبط به کرونا در ایام نوروز فعال هستند

سید موسی خادمی شامگاه شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا به بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد عنوان کرد: ️دانشگاه علوم پزشکی با هماهنگی معاونت امور اقتصادی استانداری برای واردات کالاهای بهداشتی از دیگر کشورها تمهیدات لازم را اتخاذ کند.
وی ادامه داد: ️تمام کالاها و داروهای مرتبط با مقابله و پیشگیری ویروس کرونا که از طرف تعزیرات و اموال تملیکی ضبط شده هر چه سریع‌تر به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شود.
خادمی ادامه داد: تعطیلی تمام بازار به‌غیر از فروشگاه‌های مواد غذایی، دارویی و بهداشتی باید در دستور کار قرار گیرد و در این خصوص اتاق اصناف از طریق اتحادیه‌ها این مسئله را به بازاریان ابلاغ کند.
استاندار لرستان در خصوص حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: حضور کارکنان دولت به ۵۰ درصد کاهش داده شده همچنین نیاز به حضور در محل کار برای افرادی که دارای شرایط خاص و یا پیش زمینه بیماری‌های خاص هستند نیست.

تا کنون ۸۹۰ نمونه از بیماران مشکوک به "کرونا" در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده که از این مجموع ۷۳۵ نمونه پاسخ داده شده و از این تعداد ۲۳۷مورد مثبت و ۱۵۵ نمونه منفی اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار