آغاز به کار قرارگاه پدافند زیستی گروه ۲۴ بعثت سپاه بروجرد

لرستان (پانا)-– فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرار گاه تاکتیکی پدافند زیستی این یگان نظامی با هدف یاری رساندن به مردم و کادر بهداشتی درمانی در مقابله با ویروس کرونا فعالیت خود را آغاز کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار قرارگاه پدافند زیستی گروه ۲۴ بعثت سپاه بروجرد

سرهنگ حجت اله صالح نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این قرارگاه متشکل از گردان های جنگ نوین گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه، ناحیه مقاومت بسیج، گروه‌های جهادی سازمان آتش نشانی بروجرد و شبکه بهداشت و درمان است.

وی عنوان کرد: قرارگاه تاکتیکی پدافند زیستی شهید شمسه در اولین گام ضدعفونی اماکن عمومی در شهرستان را به صورت روزانه انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه موثرترین راه برای مبارزه با ویروس کرونا ضدعفونی و گندزدایی مداوم است، بیان کرد: در عملیات ضد عفونی اماکن عمومی شهر بروجرد و اشترینان و روستاهای شهرستان انجام خواهد شد.

فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد:‌ در زیر مجموعه قرارگاه تاکتیکی پدافند زیستی شهید شمسه چهار کمیته آموزش، رسانه، پشتیبانی و تهیه مواد ضدعفونی کننده برای پیشرفت کارها تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

سرهنگ صالح نژاد ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در همه صحنه های انقلاب حضور دارد و خالصانه در حال خدمت رسانی به مردم می باشد، امیدواریم با همدلی و کار جهادی بتوانیم سریعا ویروس منحوس کرونا را شکست داده و امنیت و آرامش و سلامتی را به جامعه برگردانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار