معاون متوسطه آموزش و پرورش قزوین:

دروس مدرسه به صورت مجازی به دانش آموزان قزوین تدریس می شود

قزوین (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین از راه اندازی سامانه آموزشی مجازی در استان خبر داد و گفت که دروس مدرسه به صورت مجازی به دانش آموزان قزوین تدریس می شود.

کد مطلب: ۱۰۲۸۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
دروس مدرسه به صورت مجازی به دانش آموزان قزوین تدریس می شود

حمید حمدالله زاده در جلسه بررسی آموزش دانش آموزان در وضعیت اضطرار کنونی، گفت: راه اندازی سامانه آموزشی مجازی و محتواهای الکترونیکی تعاملی برای دانش آموزان از جمله اقداماتی است که تلاش می شود در مسائل آموزشی آنها وقفه ایجاد نشود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین ضمن اشاره به روش های مختلف برای عدم وقفه آموزش به دلیل تعطیلی مدارس، عنوان کرد: آموزش از طریق رسانه ملی یکی از روش هاست اما بهتر است در کنار آموزش از طریق شبکه ملی بستری دیگری فراهم شود همکاران در مدارس از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استفاده مطلوب نمایند تا دانش آموزان از نظر درسی آسیب نبیند.

وی با تأکید بر اینکه از هر راهی که ممکن است باید تلاش کنیم تا روند آموزش دانش آموزان متوقف نشود، تصریج کرد: راه اندازی سامانه آموزشی مجازی و محتواهای الکترونیکی تعاملی برای دانش آموزان از جمله اقداماتی است که تلاش می شود در مسائل آموزشی آنها وقفه ایجاد نشود.

حمدالله زاده اظهار کرد: بعد از رفع خطر انتشار ویروس کرونا؛ در صورت نیاز با برگزاری کلاس های جبرانی و افزایش ساعت آموزشی این وقفه را جبران خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار