ضدعفونی کردن کلیه مدارس شهرستان خوسف در برابر ویروس کرونا

بیرجند(پانا)- به منظور حفظ سلامتی دانش آموزان و مبارزه جدی با ویروس کرونا 97 واحد آموزشی این شهرستان ضدعفونی شد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ضدعفونی کردن کلیه مدارس شهرستان خوسف در برابر ویروس کرونا

مدیرآموزش و پرورش شهرستان خوسف گفت: به منظور حفظ سلامتی دانش آموزان و مبارزه جدی با ویروس کرونا 97 واحد آموزشی این شهرستان ضدعفونی شد.

محمد دانایی عنوان کرد: با حضور کلیه کادر آموزشی و اداری مدارس نسبت به ضد عفونی کردن محیط آموزشی، کلاس های درس، سرویس های بهداشتی و آبخوریها اقدام شد.
او در ادامه بیان کرد: در این راستا کلیه کلاس ها، دفاتر اداری، خوابگاه ها، سالن غذاخوری، کتابخانه ها با مایع ضدعفونی کننده الکل و وایتکس و دستگاه سپماشی و دستمال مخصوص در برابر ویروس کرونا ضدعفونی شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف بیان کرد: بنرهای مختلف با موضوع هشدارهای بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا در کلاسهای درس و سطح محیط های آموزشی نصب شده است.
دانایی ادامه داد: باتوجه به تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا،گروه های آموزشی شهرستان در راستای آموزش مجازی دانش آموزان ،تولید محتوای الکترونیکی پایه به پایه تولید کردند و جهت استفاده کلیه دانش آموزان در اختیار مدیران مدارس شهرستان قرار دادند تا از طریق شبکه های مجازی داخلی به تک تک دانش آموزان ارسال نمایند.و همچنین ساعت پخش آموزش دروس از شبکه سراسری آموزش از طریق پیامک به اولیا دانش آموزان اطلاع رسانی می شود.

او با اشاره به مثبت گزارش شدن چند مورد ازبیماری کرونا در استان از کادر آموزشی و اولیا درخواست کرد هشدارهای لازم را به دانش اموزان در راستای مبارزه با این ویروس ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار