کشف انبار مواد ضدعفونی و دستکش احتکار شده در اقلید

اقلید (پانا) - فرمانده انتظامی اقلید از کشف 400بطری نیم لیتری و 20 بطری 1 لیتری الکل و تعداد هزار جفت دستکش بهداشتی از جنس لاتکس و دستکش جراحی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
کشف انبار مواد ضدعفونی و دستکش احتکار شده در اقلید

به نقل از ایرنا، سرهنگ مراد صارمی، افزود: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، افراد سودجو و فرصت طلب با احتکار لوازم بهداشتی از قبیل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و شوینده، ضمن ایجاد اختلال در بازار، امنیت روانی جامعه را مورد هدف قرار داده اند، به همین منظور در پی کسب گزارشی مبنی بر احتکار این لوازم با توجه به اهمیت موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ضمن شناسایی محل احتکار و هماهنگی با مقام قضایی مامورین ضمن ورود به انبار موفق به کشف بیش از ۴۰۰ بطری نیم لیتری و تعداد ۲۰ بطری یک لیتری الکل و تعداد هزار جفت دستکش بهداشتی از جنس لاتکس و دستکش جراحی شدند.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان اقلید افزود: سه نفر متهم در این زمینه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند و تمام اموال کشف شده با هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی برای توزیع بین شهروندان تحویل نماینده مرکز بهداشت و درمان اقلید شد.

سرهنگ صارمی هشدار داد: در این شرایط خاص که مردم نیاز مبرم به کالاهای بهداشتی و ضد عفونی کننده در برابر بیماری کرونا دارند اگر افراد سودجو قصد احتکار یا اخلال در توزیع این کالاها را داشته باشند با برخورد قاطع پلیس روبرو خواهند شد.

شهرستان اقلید در ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار