نیاز سنجی مجمع خیرین سلامت استان فارس و جهت دهی کمک های خیرین برای پیشگیری از بیماری کرونا

شیراز(پانا) - مدیر عامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس با اشاره به نیاز مشارکت همگانی برای پیشگیری از شیوع این ویروس و همکاری همگانی برای دستیابی به نتایج مثمرثمر گفت: با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خیرین عرصه سلامت، کمک های خیرین در راستای نیازهای برجا مانده برنامه‌ریزی می گردد تا نیات خیرین به بهترین نحو محقق شود و از انجام کارها ی موازی جلوگیری شود.

کد مطلب: ۱۰۲۷۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
نیاز سنجی مجمع خیرین سلامت استان فارس و جهت دهی کمک های خیرین  برای پیشگیری از بیماری کرونا

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین تأمین سلامت فارس، علی‌اکبر رادمجردی ادامه داد: تاکنون خیرین ارجمند آقایان سهراب حیدری‌نیا، عبدالحسین غلامی و فخرالدین خادم‌پور در راستای همکاری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی مراکز مشارکت نموده‌اند.

او افزود: اهدای 12 عدد پمپ سم‌پاش شارژی و مبلغ سیصد میلیون ریال برای تهیه مواد ضدعفونی کننده محیط، از اقدامات این خیرین در راستای پیشگیری بوده است.

او ادامه داد: این مشارکت‌ها پیشگیرانه در دفاتر شورای خیرین شهرستان‌های فارس نیز با مشارکت خیرین بزرگوار در جریان است و این دفاتر آماده همکاری بین خیرین و دانشگاه علوم پزشکی هستند.

دفتر مجمع خیرین تأمین سلامت فارس مستقر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با شماره تماس 32359200 و دفاتر شهرستان‌های این مجمع مستقر در شبکه‌های بهداشت درمان شهرستانهای فارس آماده هماهنگی بین خیرین و دانشگاه علوم پزشکی برای دریافت و جهت دهی صحیح کمک های اهدایی خیرین با توجه به نیازهای برجا مانده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار