انجام بیش از ۴هزار بازدید از کارخانه ها، معادن و بخش های مختلف کشاورزی و خدماتی

شیراز (پانا) - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تشدید بازرسی های بازرسان بهداشت حرفه ای سطح استان بر سلامت شاغلان و در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
انجام بیش از ۴هزار بازدید از کارخانه ها، معادن و بخش های مختلف کشاورزی و خدماتی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر عبدالرسول همتی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و برای پیشگیری و کنترل این بیماری در حوزه کار شاغلان شامل کارخانه‌ها، معادن، صنایع، شرکت‌ها، بخش‌های مختلف کشاورزی، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ادارات و سازمان‌ها و ارتقای سطح سلامت آنان، بازرسی‌های این گروه‌های هدف تشدید یافته است.

او افزود: از ابتدای اسفند تاکنون بیش از چهار هزار بازدید از سوی کارشناسان بهداشت حرفه‌ای انجام شده است تا بتوان هر مورد مشکوک به ابتلا کرونا را در جامعه شاغلان، در سریعترین زمان ممکن تشخیص و اقدامات لازم را انجام داد.

معاون بهداشت دانشگاه ادامه داد: در همین راستا «راهنمای جامع پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در محیط کار» و «راهنمای آموزش کارفرمایان و کارگران» به تمامی گروه‌های هدف در صنایع و کارخانجات تحت پوشش استان فارس ابلاغ شده است.
دکتر همتی ضمن تقدیر از فعالیت‌های بازرسان بهداشت حرفه‌ای، توجه ویژه به اصل آموزش اصول پیشگیری از ابتلا به کرونا را در نظارت ها خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار