جشنواره تولید محتوای معنوی در فضای مجازی با محوریت نماز تمدید شد

ارومیه (پانا) -مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: جشنواره تولید محتوای معنوی در فضای مجازی با محوریت نماز در سطح عمومی و دانش‌آموزی بخاطر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۷۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره تولید محتوای معنوی در فضای مجازی با محوریت نماز تمدید شد

قاسم جلیل نژاد اظهار کرد: جشنواره تولید محتوای معنوی در فضای مجازی با محوریت نماز در سطح عمومی و دانش‌آموزی تمدید شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی افزود: این جشنواره در محورهای ایجاد وب سایت و وبلاگ، اینفوگرافی نماز، پادکست، طرح‌های گرافیکی(تصویر، گیف)، کلیپ‎های کوتاه نماز(پویانمایی، موشن گرافیک،رئال)، نرم‎افزارهای تلفن همراه(بازی و اپلیکیشن‌های کاربردی) و طرح‌های ابتکاری و تلفیقی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مدت زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 31 اسفند از طریق فرم الکترونیکی در آدرس الکترونیکی https://wa.ict.gov.ir تمدید شد.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به جوایز این جشنواره تصریح کرد: به ۱۰ نفر از برگزیدگان جشنواره، جوایزی نفیس به همراه استفاده از ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات آسان برای هر نفر پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه شناسایی فعالان این حوزه و سوق دادن ظرفیت استان به سمت توسعه برنامه های معنوی از اهم اهداف این جشنواره است، ادامه داد: با توجه به گستردگی فضای مجازی، استقبال جوانان و لزوم ترویج نماز در حوزه فضای مجازی اقدام به برگزاری این مسابقات کردیم.

گفتنی است؛ شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت تولید آثار موثر و مطلوب از خدمات مشاوره‌ای و تخصصی به ستاد اقامه نماز استان واقع در ارومیه میدان شهید مدرس(سابق) مراجعه کرده یا با شماره های ۳۳۸۲۷۷۴۲ - ۳۳۸۲۰۷۹۰ تماس حاصل کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار