برگزاری جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز، ترویج و تبلیغ فرهنگ نورانی نماز در لرستان

لرستان(پانا)-مدیرستاد هماهنگی کانون‌های مساجد لرستان دهم مردادماه را مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی و هنری نماز اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز، ترویج و تبلیغ فرهنگ نورانی نماز در لرستان

محمد ابدالی‌پور گفت :با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز، ترویج و تبلیغ فرهنگ نورانی نماز در استان را مهم‌ترین هدف برگزاری این جشنواره ذکر کرد و گفت: این جشنواره فرهنگی و هنری به‌همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی دهم مردادماه را آخرین مهلت شرکت در این جشنواره فرهنگی و هنری اعلام کرد و افزود: این جشنواره نماز با استعانت از الطاف الهی و الهام از پیام مقام معظم رهبری جهت ایجاد فضای دینی مناسب به‌منظور استفاده از زبان هنر در القای مفاهیم دینی به‌ویژه نماز و تشویق هنرمندان به خلق آثار و تولیدات فاخر هنری در این زمینه برگزار می‌شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های مساجد لرستان تئاتر خیابانی با موضوع نماز، قصه‌گویی و دلنوشته‌های نماز را از بخش‌های این جشنواره ذکر کرد و گفت: نماز در قرآن و سیره معصومین، نماز و سنگر شهیدان، نماز، مسجد و خانواده، سفر و نماز اول وقت، نماز و جوانان، نیایش کودکان، اولین نماز و چی شد که نمازخوان شدم از موضوعات مشخص شده برای جشنواره در حوزه قصه‌گویی و دلنوشته‌های نماز است.

ابدالی‌پور با بیان این‌که آثار دلنوشته باید به‌صورت فایل pdf ارسال شوند، شرط سنی شرکت‌کنندگان را حداکثر ۳۰ سال اعلام کرد و گفت: سرود و تواشیح از دیگر بخش‌های این جشنواره است که باید با موضوع نماز، قرآن و عترت باشد.

یادآور می‎شود، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در خرم‌آباد، میدان ۲۲ بهمن، مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‎آباد، ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار