معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان خبر داد:

تهیه ۱۵۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری برای دریافت کمک‌های دانش‌آموزای

زاهدان(پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با برگزاری جشن نیکوکاری در سراسر کشور تهیه و توزیع ۱۵۰ هزار پاکت برای دریافت کمک‌های دانش آموزان و اولیای آنها در سطح استان برنامه‌ریزی شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۵۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تهیه ۱۵۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری برای دریافت کمک‌های دانش‌آموزای

محود میرامامی اظهار کرد: امسال همزمان با بازگشایی مدارس ۱۰۸ میلیون تومان کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند توسط اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان جمع آوری شد.

او ادامه داد: در جشن نیکوکاری سال گذشته ۹۱ میلیون تومان با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی استان در قالب بسته‌های عیدانه برای دانش آموزان نیازمند تهیه شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به اینکه درآمد ۱۰۰ درصد جشن عاطفه ها بر اساس لیست شناسایی دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است، عنوان کرد: امید است حداقل نیازهای افراد نیازمند را تامین کنیم حتی شده یک هدیه کوچک را تهیه و لبخندشادی را با دستان گرم آحاد مردم سخاوتمند استان به دست آوریم.

او افزود: همزمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری در روز ۱۴ اسفندماه در هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد امام (ره) در سطح مدارس استان برگزار خواهد شد.

میرامامی بیان کرد: جشن نیکوکاری در ۱۵ و ۱۶ اسفندماه با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» در پایگاه‌های کمیته امداد، معابر، میدان‌های اصلی شهر، مراکز نیکوکاری و میعادگاه‌های نماز جمعه اهل سنت و تشیع سراسر استان برگزار خواهد شد.

او افزود: امسال مبالغ نقدی در قالب بن خرید و یا براساس شناسایی مراکز خرید لباس، کفش، کیف، لوازم التحریر و معرفی به آن مراکز امکان خرید با بن را با کیفیت مناسب فراهم خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان در پایان تصریح کرد: مدارسی که مراسم جشن نیکوکاری برگزار کرده و دانش آموز نیازمند ندارند می توانند به عنوان مدرسه معین کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به دانش آموزان محروم مدارس همجوار اهداء کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار