استاندار: نقش آفرینی آستان قدس رضوی در طرح ۴۶ هزار هکتاری سیستان اثرگذار است

زاهدان (پانا) - استاندار سیستان و بلوچستان معتقد است نقش آفرینی آستان قدس رضوی در طرح ۴۶ هزار هکتاری سیستان اثرگذار خواهد بود زیرا فعالیت‌های آستان قدس، فعالیت های دانش بنیان است و در حوزه کارهای اجرایی بر اساس سود شناخته شده علمی گام برمی دارند.

کد مطلب: ۱۰۲۴۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار: نقش آفرینی آستان قدس رضوی در طرح ۴۶ هزار هکتاری سیستان اثرگذار است

احمد علی موهبتی در نشست شورای معاونین وزارت جهاد کشاورزی که به ریاست سرپرست وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به طرح ۴۶ هزار هکتاری منطقه سیستان اظهار کرد: دولت برای این طرح هزینه های گزافی را متقبل شده و ما مسئولین در قبال منطقه سیستان به عنوان تنگه احد به فرمایش مقام معظم رهبری تکلیف مضاعفی داریم.
او ادامه داد: با توجه به اینکه در ابتدای اجرای این طرح قرار داریم اگر مدیریت اجرای این طرح درست نباشد این طرح تا انتها با چالش‌های جدی روبرو خواهد بود.
استاندان عنوان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه آستان قدس رضوی از ابتدای زنجیره از جمله تولید نهاده و بذر تا انتها یعنی بازاریابی را برعهده خواهد داشت و در زنجیره یک رفتار اقتصادی از خود نشان خواهد داد به نحوی که هم منافع خود آستان قدس و هم منافع مردم منطقه از این طرح تامین شود.
او با بیان اینکه حضور آستان قدس را برای دوره ده ساله هدف‌گذاری کرده‌ایم افزود: انتظار است که آستان قدس در این مدت حضوری آگاهانه و هدفمند داشته باشد و متناسب با مردم منطقه برای همه گروه هایی که می خواهند در قالب اجاره زمین و مجتمع های کشت و صنعت کار کنند نسخه داشته باشد.
موهبتی خاطر نشان کرد: این کار سختی است و ممکن است با چالش هایی روبرو شود اما انتظارات مردم منطقه نیز باید برآورده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار