خیّر مدرسه‌ساز زاهدانی: 7/5 سال قسط وام پرداخت کردم تا مدرسه‌ای بسازم

زاهدان (پانا) - به گفته خیر مدرسه ساز زاهدانی ساخت مدرسه عشق و از جان خود گذشتگی می خواهد، بر همین اساس است که با پرداخت 7/5 سال قسط وام، مدرسه ای ۱۰ کلاسه ساخته ام.

کد مطلب: ۱۰۲۴۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
خیّر مدرسه‌ساز زاهدانی: 7/5 سال قسط وام پرداخت کردم تا مدرسه‌ای بسازم

حاج رضا رسولی به پانا گفت: شغلم کشاورزی است و اصلاً میلیاردر نیستم اما عشق و علاقه مرا وارد این امر خداپسندانه کرده و از آن راضیم.

او که با اخذ چندین وام بلندمدت توانسته بود کلنگ احداث یک باب مدرسه ۱۰ کلاسه را در منطقه زیباشهر زاهدان در سال ۱۳۸۶ بر زمین زند خودش هم پا به پای کارگران به مدت ۲ سال کارگری کرده و خشت خشت مدرسه اش را برای تحصیل فرزندان کم برخوردار ترین استان کشور کنار هم چیده است.

حاج رسولی خیر زاهدانی به عنوان یک خاطره خوب از زندگی‌اش می گوید: دسته چک اقساط این مدرسه را به یادگار نزد خودم در خانه نگهداری می کنم

او امروز به مدرسه ۱۰ کلاسه محمد رسول الله ناحیه یک زاهدان آمده است تا خاطرات روزگاری را که خود با عرق جبین مدرسه ای را ساخته بود تازه کند و نظاره گر دانش آموزانی باشد که با آسودگی و شادابی مشغول تحصیل علم هستند.

دانش آموزان مدرسه هم با علم به اینکه حاج رسولی زحمات فراوانی برای مدرسه شان کشیده است تابلویی از دست سازه های خودشان را به پاس تشکر به او دادند و عکس یادگاری گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار