عزت و بقای انقلاب مرهون خون شهدا است

چناران (پانا) - حجت الاسلام و المسلمین غلامی امام جمعه گلبهار دردیدار با دو خانواده شهید دوران دفاع مقدس گلبهار گفت: عزت و افتخار امروز ما مرهون خون شهیدانی است که برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی جان خود را نثار کردند.

کد مطلب: ۱۰۲۴۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
عزت و بقای انقلاب مرهون خون شهدا است

امام جمعه گلبهار، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران گلبهار و رئیس حوزه مالک اشتر با دو خانواده شهید دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

امام جمعه گلبهار در این دیدار با اشاره به اینکه حضور در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران منفعتی برای ما در جهت تجدید بیعت با آرمان های شهدا والا است، افزود: خداوند به شهید شما این توفیق را داده است که جان خود را در راه اسلام فدا کرده که امیدواریم خداوند متعال توفیق دهد ثمره خون شهدا را به صورت نزدیک تر و ملموس تر احساس کنیم.

وی با بیان اینکه خداوند توفیق و روزی شهادت را نصیب هر کسی نخواهد کرد، اذعان کرد: این سعادت و توفیق ویژه انسان هایی است که خلوص نیت داشته باشند و یقینا خداوند دعای شما را اجابت خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامی با تقدیر از اقدامات مهندس گریوانی اهداف و اقدامات ایشان را خالصانه، در جهت رضای حق و خدمت به مردم گلبهار دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند روزی ما شهادت قرار داده و روز به روز به عزت و عظمت اسلام بیافزاید.

هومن گریوانی مدیرعامل شرکت عمران نیز در این دیدار چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی را ثمره خون شهیدان دانست و گفت: این مجاهدت ها از دوران دفاع مقدس و اکنون نیز در جبهه های سوریه و عراق ادامه دارد و جوانان برومند ما برای دفاع از آرمان ها و ارزش ها حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه امنیت و آسایش امروز ما مرهون رشادت ها و ایثار شهدای میهن اسلامی است، افزود: شور عظیم و حماسی مردم در استان های مختلف کشور در استقبال و تشییع پیکر سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشان داد مردم ما قدردان همه شهدا و بزرگانی هستند که جان خود را برای ایران اسلامی نثار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار