توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در گلبهار سرلوحه کار قرار گرفته است

چناران (پانا) - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: همواره ما به عنوان سرباز این نظام تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری را بعنوان تکلیفی روشن در اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی قرار دادیم.

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در گلبهار سرلوحه کار قرار گرفته است

هومن گریوانی در دیدار با فرمانده سپاه چناران ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان و همچنین درگذشت هموطنان عزیز درسانحه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین ، با اشاره به فعالیت ها و اقدامات خوب سپاه از دوران دفاع مقدس تاکنون افزود: نه تنها سپاه اسلام بلکه مردم عزیز ما در همه نقاط میهن اسلامی با برگزاری باشکوه مراسم عزاداری و شرکت در تشییع سردار دل ها صحنه های باشکوهی رو خلق کردند که رسانه ها در انعکاس آن عاجز بودند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سیاست شرکت عمران شهر جدید گلبهار اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی با همکاری سپاه وبا استفاده از منویات مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون تعامل و همکاری ما با سپاه در برگزاری مراسمات مختلف بسیار مناسب بوده و همین همدلی و همراهی آثار و نتایج خوبی را در پی داشته است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با بیان اینکه نسل جوان ما باید در همه زمینه های فرهنگی و اجتماعی انقلاب مشارکت داشته و شناخت لازم را در این راستا بدست آورند، ابراز امیدواری کرد: همواره همه ما باید توجه ویژه به مسائل فرهنگی داشته باشیم از هیچ تلاشی در هر حوزه غافل نشویم.
گریوانی در پایان گفت: تاکنون 3 پایگاه بسیج در گلبهارتوسط این شرکت احداث شده و هم اکنون 12 مسجد در سطح شهر جدید گلبهار وجود دارد که امیدواریم با مشارکت همه دستگاه های متولی بتوانیم زمینه رشد مراکز فرهنگی در سطح این شهر فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار