تقدیر از پیشکسوتان والیبال خراسان رضوی توسط مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار

چناران (پانا) - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار از پیشکسوتان والیبال خراسان رضوی تقدیر کرد.

کد مطلب: ۹۹۰۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از پیشکسوتان والیبال خراسان رضوی توسط مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار

هومن گریوانی در حاشیه برگزاری هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال خراسان رضوی در گلبهار که با حضور تیم والیبال شرکت عمران گلبهار و تیم امید ارشاد مشهد برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز جامعه ما به حضور پیشکسوتان و نام آوران عرصه ورزش می بالد، گفت: روحیه پهلوانی در فرهنگ ما نهادینه شده که باید جوانان از حضور این بزرگان استفاده کنند.
وی با بیان اینکه امروز جایگاه ورزش به واسطه تلاش های جوانان هر روز بهتر از گذشته شده است، افزود: طی سال های گذشته فعالیت ها و اقدامات ورزشی در گلبهار بیش تر شده به طوری که شاهد کسب مقام توسط جوانان در عرصه های مختلف استانی، کشوری و بین المللی در عرصه ورزشی هستیم.
رئیس هیات مدیره شرکت عمران گلبهار با اذعان به اینکه این شرکت از تامین تجهیزات و توسعه زیرساخت های ورزشی همگام با نیاز جامعه حمایت می کند، ابراز امیدواری کرد: سرعت توسعه ورزش در رشته های مختلف در گلبهار افزایش یابد و زمینه حضور جوانان پراستعداد در همه زمینه های ورزشی در تمام جایگاه ها فراهم شود.
شایان ذکر است این مسابقه روز گذشته در شهر جدید گلبهار برگزار شد که در نهایت تیم شرکت عمران شهر جدید گلبهار با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار