برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی در بجنورد

خبرگزاری پانا: در آستانه ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته بین المللی سیدمحمدجواد حسینی در امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۲۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، از برگزاری محفل انس با قرآن کریم با عنوان حریم آسمانی در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در بجنورد خبر داد و افزود: این مراسم با حضور سیدمحمد جواد حسینی؛ قاری برجسته بین المللی، عصر جمعه چهاردهم تیرماه در آستان امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد برگزار می شود.

حجه الاسلام علی اکبر صفری با اشاره به اینکه محفل انس با قرآن در این روز راس ساعت هجده برگزار می شود افزود در این مراسم برنامه های متنوعی توسط قاریان، حافظان و گروه تواشیح استانی ارائه خواهد شد و هدف از برگزاری این برنامه را ترویج فرهنگ قرآنی و افزایش آمادگی برای ورود به ماه پرفیض و برکت رمضان ذکر و اظهار کرد: شماری از مدیران موسسات قرآنی و قاریان و حافظان قرآن کریم خراسان شمالی در این مراسم معنوی حضور دارند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی نیز در زمینه برگزاری این محفل انس با قرآن گفت:: به مناسبت ماه مبارک رمضان، محافل انس با قرآن کریم در مرکز استان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام علی اکبر صفری اظهار داشت: محفل انس با قرآن حریم آسمانی، از برنامه‌های شاخصی محسوب می شود که با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در مرکز استان برگزار می‌شود و توسط شبکه جهانی قرآن و معارف سیما نیز پوشش داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار