امدادرسانی بالگرد اورژانس هوایی نیشابور به مادر باردار

نیشابور (پانا)- معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از اعزام بالگرد جهت امداد رسانی و انتقال مادر باردار از روستای تلخه بخش در 60 کیلومتری نیشابور جاده تربت حیدریه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی بالگرد اورژانس هوایی نیشابور به مادر باردار

مصطفی افشارنیک گفت: در ساعت 7:14 بیست و ششم بهمن ماه به دنبال تماس با مرکز ارتباطات اورژانس مبنی بر درخواست جهت انتقال مادر باردار از روستای تلخه بخش، پایگاه اورژانس جاده ای شهید برونسی از روستای گلبو به محل مددجو اعزام شد.

او ادامه داد: پس از رسیدن آمبولانس به بالین مددجو و انجام معاینات اولیه توسط تکنسین اورژانس با توجه به وضعیت اورژانسی مادر باردار و لغزنده بودن مسیر به علت وجود برف، درخواست اعزام بالگرد داده شد.

پس از هماهنگی های لازم توسط مرکز ارتباطات اورژانس، بالگرد به روستای تلخه بخش اعزام شد و مادر باردار توسط تیم پروازی اورژانس با مراقبت کامل به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی به لزوم توجه ویژه شهرداری ها و دهیاری ها جهت احداث پد ایمن بالگرد اشاره کرد و گفت: بسیاری از روستاها و شهرها اقدامی جهت احداث پد بالگرد نکرده اند و در مواقع بحرانی با مشکل امدادرسانی توسط بالگرد مواجه خواهیم شد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور آمادگی همکاری با تمامی دهیاری‌ها و شهرداری‌ها جهت جانمایی در احداث پد بالگرد را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار