تبیین اهم برنامه های آموزش و پرورش نیشابور

نیشابور(پانا)- در نشست صمیمی شورای معاونان آموزش و پرورش با فرماندار نیشابور، موضوعات مختلف؛ مسابقه ادبی تاسیمرغ، تجلیل از هنرآموزان هنرستان ها، مسابقه بربال سیمرغ، فیلم رشد، گام دوم انقلاب و افتتاح دارالقران عنوان شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تبیین اهم برنامه های آموزش و پرورش نیشابور

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه با تبریک و گرامی داشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: جشنواره ادبی "بر بال سیمرغ" با هدف هدایت دانش آموزان به سمت آثار شاعر بزرگ عطار نیشابوری، با اولویت تذکره الاولیای عطار در محل آرامگاه این شاعر بزرگ جهت اجرا در روز 25 فروردین برنامه ریزی و مقرر شده است که این مسابقه به نحو شایسته و مطلوب اجرا شود.

حسین مهرابادی افزود: برگزاری مراسم تجلیل از هنرآموزان هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش، در روز پنجم اسفند، همزمان با روز مهندس، برپایی جشنوار فیلم رشد به میزبانی آموزش و پرورش نیشابور، برگزاری مراسم " بر بال سیمرغ " ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی، برپایی همایش بزرگ گام دوم انقلاب و تکمیل و افتتاح پروژه دارالقران احمد عظیمی با 300 متر زیر بنا و پذیرش هزار دانش آموز علاقمند در روز به امور قرانی از برنامه های دیگر پیشنهادی جهت اجرا در روزهای آتی است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور با تاکید بر نقش فرهنگیان در برگزاری انتخابات در چند روز آینده، خاطر نشان کرد: مسابقه ادبی "تاسیمرغ" که ویژه دانش آموزان متوسطه است، برای اولین بار به صورت مجازی و در سطح ملی برگزار شود و مقرر شد زیر ساخت های کار مورد بررسی شود و نهادهای مختلف فرهنگی شهرستان جهت اجرای شایسته این برنامه به کمک آموزش و پرورش بیایند.

قامتی ادامه داد: در صورت امکان، تجلیل از هنرآموزان هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش با برنامه های نظام مهندسی شهرستان تلفیق شود تا برنامه ای در خور و شایسته برگزار شود.

وی با بالا خواندن سطح علم در نیشابور، افزود: برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب باید محوریت با آموزش و پرورش باشد و دستاوردهای انقلاب و توفیقات نظام در مدارس بازگو شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار