امام جمعه رستاق: کاندیداهای نمایندگی مجلس در تبلیغات خود اسراف نکنند و مواظب باشند از بیت المال سوء استفاده نشود

اشکذر (پانا)- حجت الاسلام دلاوری : به کاندیداهای نمایندگی مجلس توصیه کرد در تبلیغات خود اسراف نکنند و مواظب باشند از بیت المال سوء استفاده نشود و کاندیداها یکدیگر را تخریب نکنند که از مصادیق حق الناس است.

کد مطلب: ۱۰۲۳۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه رستاق: کاندیداهای نمایندگی مجلس  در تبلیغات خود اسراف نکنند و مواظب باشند از بیت المال سوء استفاده نشود

آئین عبادی سیاسی و وحدت بخش نماز جمعه امروز ۲۵بهمن ماه ۹۸در میعادگاه نمازجمعه شمسی رستاق برگزار شد.

امام جمعه رستاق در خطبه اول به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها با بیان حدیثی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم گوشه ای از مناقب و فضائل آن حضرت را برای نمازگزاران بیان نمود و در خطبه دوم ضمن تقدیر از مردم شریف رستاق به جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه و برگزاری مراسم های بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی ره ، به موضوع انتخابات اشاره نمود و بیان کرد نمایندگی مجلس امانتی است که مردم به افراد واگذار می کنند و مجلس شورای اسلامی جایی است برای رقابت خدمت به مردم نه برای کسب موقعیت و ریاست.

حجه الاسلام دلاوری به کاندیداهای نمایندگی مجلس توصیه کرد در تبلیغات خود اسراف نکنند و مواظب باشند از بیت المال سوء استفاده نشود و کاندیداها یکدیگر را تخریب نکنند که از مصادیق حق الناس است. ایشان با قرائت گوشه ای از وصیت نامه الهی سیاسی شهید حاج قاسم سلیمانی ره ، مسئولان و مردم را به پایبندی از اصول بویژه حمایت از ولایت و رهبری و نیروهای مسلح و خدمت به مردم که این شهید بزرگوار در وصیت نامه خود متذکر شده است یادآور شد.

خطیب جمعه رستاق روز زن و مادر را به جامعه بانوان بویژه همسران و مادران شهداء تبریک گفت و بیان کرد نگاه غرب به زن جاهلیت مدرن است و آزادی او در غرب هم ترفندی برای به بردگی کشیدن اوست و این درحالی است که در نظام اسلامی زن در جایگاهی بالا قرار دارد و از دستاوردهای انقلاب اسلامی حضور زنان در عرصه های مختلف چون آموزش و پرورش و پزشکی و... است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار