امام جمعه رستاق: ما باید فردی مومن ، انقلابی ،شجاع و دارای روحیه جهادی و طرفدار عدالت روانه مجلس کنیم .

کد مطلب: ۱۰۲۱۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه رستاق: ما باید فردی مومن ، انقلابی ،شجاع و دارای روحیه جهادی و طرفدار عدالت روانه مجلس کنیم .

آئین عبادی سیاسی و وحدت بخش نماز جمعه امروز ۱۸ بهمن ماه ۹۸در میعادگاه نمازجمعه ابراهیم آباد رستاق برگزار شد. امام جمعه رستاق در خطبه اول بیانی از مبحث نجات و رستگاری از آیات قرآن کریم را برای نمازگزاران مطرح نمود و در خطبه دوم ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی ره و شهداء به دستاوردهای انقلاب در عرصه های داخلی و خارجی و اقتصادی اشاره کرد و با بیان اینکه ۲۲ بهمن و راهپیمایی آن ضربه محکم به دشمن است همگان را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت نمود و در ادامه به موضوع انتخابات پرداخت و بیان کرد به فرموده امام خامنه ای عزیز انتخابات دو رکن اساسی دارد که یکی انتخابات پرشور و گسترده و یکی انتخاب درست و هوشمندانه مردم است .

حجه الاسلام دلاوری گفت: ما باید فردی مومن ، انقلابی ،شجاع و دارای روحیه جهادی و طرفدار عدالت روانه مجلس کنیم . خطیب جمعه رستاق همچنین به پیروزی های اخیر انصار الله یمن و ارتش سوریه و تشکیل دولت در عراق پرداخت و گفت: این رویدادها هرکدام زنجیره شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان و امارات را تکمیل می کنند و حلقه های پیروزی مقاومت اسلامی پس از شهادت سلیمانی عزیز در حال تکمیل است و زنجیره سیلی ها و انتقام سخت به حرکت درآمده و گویا شهید سلیمانی این بار قوی تر از سردار سلیمانی در میدان است.

امام جمعه رستاق در ادامه به مناسبت فرا رسیدن وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها از مادران و همسران شهداء تجلیل و تکریم نمود و خطبه خود را با ذکر مصیبت آن بانوی بزرگوار به پایان برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار