حماسه انقلابیون در چهل و یکمین سالگرد انفجار نور

هرمزگان(پانا)- صبح امروز مردم شهید پرور حاجی آباد با حضور پر شور خود در راهپیمایی 22 بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب را خاطره انگیز کردند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
حماسه انقلابیون در چهل و یکمین سالگرد انفجار نور

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از حاجی آباد، صبح امروز حاجی آبادی ها با شعار های مرگ بر آمریکا به خیابان ها آمدند و در کنار مسئولین تن دشمنان را بار دیگر لرزاندند.

فرماندار شهرستان حاجی آباد در حاشیه این مراسم گفت: امروز روز تجلی حضور و شعور، روز اتحاد ملت و تعیین سرنوشت، روز حاکم شدن اراده ایران و ایرانی و روز احیای کرامت انسانی و ایرانی است.

حمید جهانگیری با تقدیر از حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن افزود: پیروزی انقلاب ایران اسلامی، رخدادی بود که غرب به سرکردگی آمریکا را لرزاند و شرق به سرکردگی شوروی را شگفت‌زده کرد و کشورهای دیکتاتور منطقه را در تنگنا قرار داد.

جهانگیری ادامه داد: علی‌رغم تهدیدات بین‌المللی گونان و تحریم‌های جامعه جهانی علیه ایران، الحمدالله دولت در اکثر برنامه های پیش بینی شده و وعده های داده شده موفق بوده است.

فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: انقلاب اسلامی ایران مایه عزت و سربلندی مردم ایران است و دهه مبارک فجر نیز زمانی برای شکرگذاری از نعمت های خداوند است.

میرزاده اظهار کرد: استقلال، آزادی، خودباوری و رسیدن به قله های رفیع در زمینه های مختلف از دستاوردهای بی نظیری است که با پیروزی انقلاب نصیب این ملت شده است.

امام جمعه حاجی آباد گفت: شرکت در راهپیمایی نماد تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و ابراز وفاداری به نظام و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام شریفی با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: رمز ماندگاری این انقلاب در مردمی‌بودن آن و توجه به زنده نگه داشتن کرامت انسانی و اطاعت از رهنمودهای خردمندانه رهبری است.

خبرنگار:آریان نجارزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار