دعوت مدیرکل آموزش وپرورش استان هرمزگان ازتمامی فرهنگیان جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

هرمزگان( پانا)-مدیرکل آموزش وپرورش استان هرمزگان درجلسه شورای اداری پیش ازظهر امروز خواستارحضورپررنگ تمام اقشارجامعه بویژه فرهنگیان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شدند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دعوت مدیرکل آموزش وپرورش استان هرمزگان ازتمامی فرهنگیان جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرنگارپانا هرمزگان، موسی دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان درجمع کارکنان واعضای شورای اداری آموزش و پرورش ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دشمنان قسم خورده نظام ایران اسلامی را به شدیدترین وجه ممکن تحریم کردند و خودشان بارها اعتراف کردند که تحریمی شدیدتر از این وجود ندارد ولی ملت قهرمان ایران به رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری تمام نقشه های شوم دشمنان نقشه برآب کردند .

وی ادامه داد: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری دردنیا جرات نداشت کوچک ترین پاسخی به جنابات آمریکا بدهند اما پس از ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی سپاه پاسداران چنان سیلی محکم بر صورت پلید آمریکاییان نواختند که هنوز باور این موضوع برسردمداران کاخ سفید سخت می باشد .

موسی دادی زاده سرخایی با اشاره به اینکه سیلی که مردم در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن برچهره پلیدآمریکا وارد می کنند سخت تر و محکم تر از سیلی اول است اظهارداشتند: همه فرهنگیان یک صدا باردیگر با آرمان های نظام و انقلاب بیعت می کنند و تا پای جان از انقلاب و رهبری دفاع می کنند .

دادی زاده در ادامه سخنانش به عدالت آموزشی کرد و افزود: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب چهل و یک پروژه آموزشی به بهره برداری رسید.

وی در پایان از تلاش مجموعه کارکنان اداری بویژه مجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی تقدیر و تشکر نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار