نشست کمیته ساماندهی روپوش مدارس استان تشکیل شد

یزد(پانا)- نشست ساماندهی و طراحی روپوش مدارس استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل و روسای نواحی یک و دو ، نمایندگانی از دستگاههای مختلف برگزارشد .

کد مطلب: ۱۰۲۲۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست کمیته ساماندهی روپوش مدارس استان تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، "عباسعلی دانافر" مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد دراین جلسه اظهار داشت : آموزش و پرورش علاوه بر مسئولیت تعلیم و تربیت دانش آموزان مسئولیت های دیگری از قبیل ایاب و ذهاب و روپوش مدارس را نیز باید مدیریت کند که وقت و انرژی زیادی را از مدیر مدرسه طلب می کند .

وی راه اندازی سامانه ای جهت مدیریت روپوش دانش آموزی را ضروری دانست و افزود : با ایجاد سامانه علاوه بر شفاف سازی امور، مدیریت صحیح و پیشگیری از تخلفات نیز در این زمینه انجام می شود .

دانافر به درج نرخ قیمت در سامانه برای اطلاع والدین تاکید کرد و گفت : باید فروشنده را مکلف نمود تا فاکتور فروش را به متقاضیان ارائه دهد .

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان نیز در ادامه با اشاره به دولت الکترونیک و نظارت بیشتر بر روند تهیه و توزیع روپوش مدارس، راه اندازی سامانه نظارتی را مثبت ارزیابی کرد و گفت : باید با همکاری دستگاههای اجرایی استان این سامانه برای سال تحصیلی آینده اجرایی و عملیاتی شود .

" ابراهیم پیمان فر" گفت : بایدشرایط انتخاب رنگ و نوع پارچه را برای اولیاء دانش آموزان فراهم نماییم تا حق انتخاب داشته باشند که در سامانه مورد نظر این حق انتخاب طراحی شده است .

گفتنی است سایر اعضا نیز در خصوص طراحی دوخت و نوع برش مناسب با مقطع و جنسیت دانش آموزان و همچنین قیمت پیشنهاداتی را ارئه دادند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار