گرامیداشت سالروزتشرف امام خمینی(ره) به آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در شهرری

شهرری (پانا) - مراسم گرامیداشت سالگرد تشرف تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده های معظم شهدا، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری و مسئولین محلی در شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت سالروزتشرف امام خمینی(ره) به آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در شهرری

بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در حاشیه مراسم گفت: به مناسبت سالگرد این تشرف به یاد ماندنی در این محل گرد آمدیم تا با روح بلند آن امام راحل عزیز تجدید بیعت و میثاق کنیم.

او در ادامه افزود: امام خمینی (ره) هم فرزند و هم پدر شهید بود و از صفات بارز ایشان می‌توان به خدامحوری، حق‌طلبی، پایبندی به اصول و موازین اسلام، استکبارستیزی و دوراندیشی اشاره کرد.

نصیری تاکید کرد: هریک از ویژگی‌ها و سیره امام خمینی (ره) باید به‌عنوان یک درس فراموش نشدنی تلقی شودو امام (ره) خطاب به استکبار فرمود که اگر جهان‌خواران بخواهند در مقابل دین ما بایستند در مقابل تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد.

در این مراسم جمعی از فرزندان شهدا با اهدای گل دربارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مزار شهیدان زمانی نیا و میرزایی ادای احترام کردند .

امام خمینی(ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی، بعد از ورود به میهن در تاریخ نوزدهم بهمن 1357 و در بحبوحه وقایع انقلاب، به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) مشرف شدند.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار