مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری: نظارت بر مدارس غیردولتی جنبه حمایتی دارد

شهرری ( پانا)- نشست هم اندیشی مسئولین مدارس غیردولتی آموزش و پرورش ناحیه یک شهری ری برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری: نظارت بر مدارس غیردولتی جنبه حمایتی دارد

در این نشست بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سخنانی اظهار کرد:مدیران در جذب نیرو دقت کرده و افرادی را که از صلاحیت اخلاقی و حرفه‌ای برخوردار هستند جذب کنند.

او اضافه کرد: رعایت نکات مربوط به آئین نامه‌های اجرایی در مدارس غیر دولتی به نفع این نوع مدارس و نظام آموزشی خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری تشکیل انجمن صنفی برای آموزشگاه‌های زبان، علمی و تقویتی را ضروری خواند و افزود: تشکیل انجمن صنفی برای آموزشگاه‌های زبان، علمی و تقویتی مانند سایر انجمن صنفی‌های فعال در سطح استان می تواند در این حوزه راه گشا باشد.

نصیری خاطرنشان کرد: وضع قوانین در راستای دفاع از حقوق موسسان در پرداخت بیمه و مالیات است تا این انجمن‌ها نیز از حمایت مالی دولت برخوردار شوند.

او تصریح کرد: مدارس غیردولتی در تعیین نیروهای خود باید توجه ویژه ای داشته باشند تا افراد فاقد صلاح در این آموزشگاه ها جذب نشوند.

او با بیان اینکه آموزش و پرورش به دنبال اجرای بخشنامه‌ها و تعامل با آموزشگاه‌های غیردولتی است، گفت: استفاده از نیروهای غیر همجنس در مدارس غیر دولتی ممنوع بوده و نباید از این روش بهره گرفت.

نشست دو روزه هم اندیشی مسئولان مدارس غیردولتی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهری ری با حضور کارشناس مسئول اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، معاونان آموزشی مقاطع متوسطه و ابتدایی، جمعی از مسئولان و کارشناسان واحدهای بازرسی و مشارکتهای مردمی و حدود 30 نفر از مؤسسان و مدیران مدارس غیر دولتی در تالار هم اندیشی وحدت منطقه برگزارشد.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار