برگزاری مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب در شهرری

شهرری (پانا) - به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایرانٰ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری از برگزاری مسابقه سراسری بیانیه گام دوم انقلاب در منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب در شهرری

رحمت الله قاسمی پورمعاونت پرورشی وتربت بدنی ناحیه یک شهرری درتشریح برنامه های دهه فجر اظهار کرد:در راستای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در لایه های مختلف جامعه و ارتقاء اطلاعات افراد، مسابقه بازخوانی بیانیه گام دوم برگزارمی شود.

او در ادامه گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب و با هدف تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی مسابقه کتابخوانی بر اساس متن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می شود.

قاسمی پور تصریح کرد: دانش آموزان به عنوان نسلی که در آینده بسیار نزدیک خود، دوران طلایی جوانی را پیش رو دارند و یکی از مخاطبین اصلی این بیانیه هستند که ضروری است با پیام گام دوم و روح کلی حاکم بر آن برای آینده ای روشن آشنا گردند.

معاونت پرورشی وتربت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری یاد آورشد: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از چهل و یک نفر از همکاران، تقدیر شایسته ای به عمل خواهد آمد.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار