دستگیری ۲ جیب‌بر در مترو تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس مترو تهران از دستگیری دو جیب بر حرفه‌ای در مترو پایتخت خبر داد و گفت متهمان به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری ۲ جیب‌بر در مترو تهران

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ سعید عطا اللهی گفت: صبح روز گذشته ماموران پلیس مترو حین گشت زنی در ایستگاه ۱۵ خرداد روی سکوی مسافربری به ۲ مرد حدودا ۴۰ساله که مشغول رد و بدل گوشی تلفن همراه بودند، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران مشاهده کردند که یکی از این دو نفر در بین مسافران حضور پیدا کرده و همراه مسافران سوار بر قطار مترو شده و قبل از اینکه درهای قطار بسته شود یک دستگاه تلفن همراه را از بین درب هنگام بسته شدن تحویل نفر دوم می دهد و خود فرد با قطار به ایستگاه بعد می رود.

رئیس پلیس مترو تهران ادامه داد: ماموران در حالی که متهمان برای دومین جیب بری آماده می شدند، وارد عمل شده و موفق به دستگیری هر دوی آنها شدند و طعمه دزدان را نیز که در صحنه حضور داشت از مترو پیاده کردند.

سرهنگ عطا اللهی عنوان کرد: در بازرسی از متهمان ۴ دستگاه گوشی سرقتی کشف که موبایل یکی از طعمه ها که از قطار مترو پیاده شده بود نیز به وی تحویل شد.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات از هر دو متهم مشخص شد آنها در مدت زمان کوتاه بیش از ۴۰ فقره سرقت انجام داده اند.

به گزارش سایت پلیس، این مقام پلیسی در پایان گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و اشتیاق شهروندان برای خرید شب عید و استفاده از مترو برای تسهیل در عبور و مرور به شهروندان توصیه می کنم بیشتر مراقب اموال همراه خود باشند و از به همراه داشتن وجه نقد خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار