جیب‌بر بهشت زهرا دستگیر شد

تهران (پانا)- سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری جیب‌بر بهشت زهرا حین سرقت خبر داد و گفت که تا‌کنون 5 مال باخته شناسایی شده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۹۴۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
جیب‌بر بهشت زهرا دستگیر شد

سرهنگ رسول بهرامی با بیان این که در پی افزایش سرقت لوازم شخصی شهروندان و خصوصا مسافران در محل بهشت زهرا(س) و اطراف صحن مطهر امام خمینی(ره) رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 205 صحن مطهر بر عهده گرفتند و گشت زنی های هدفمند افزایش داده شدگفت:مأموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات سارق را شناسایی کردند، در حال گشت زنی و با اطلاعات به دست آمده به فردی که به صورت پیاده در حال پرسه زنی در اطراف حرم مطهر امام خمینی بوده مشکوک می شوند و متهم را زیر نظر گرفته که مشاهده کردند با غفلت یکی از شهروندان اقدام به جیب بری کرده که سریعا وارد عمل شده و متهم غافلگیر و دستگیر شد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تصریح کرد: متهم 45 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت از شهروندان در بهشت زهرا(س) و اطراف حرم امام خمینی (ره) از شهروندان و خصوصا مسافران اعتراف که تا کنون 5 مال باخته شناسایی شده اند.

سرهنگ بهرامی در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد خاطرنشان کرد: پرونده و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار