میدان دام زنده در خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد

خرم‌آباد (پانا)- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: میدان دام زنده با ظرفیت روزانه ۲هزارو ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در خرم‌آباد به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
میدان دام زنده در خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد

اسد عبدالهی روز جمعه در جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار در استان وجود دارد و به روش‌های تشویقی با واحدهای عرضه کالا رفتار می‌شود.

وی بیان کرد: واحدهای تولیدی فعال در لرستان شناسایی و طی نشستی مسائل و مشکلات این واحدها بررسی و پیگیری شده است.

وی گفت: برای نظارت بهتر بر کیفیت کالا و کنترل قیمت‌ها علاوه بر بازدید های شبانه از مراکز فروش و کشتارگاه‌ها در نقاط مهم شهرهای استان کانکس‌هایی دایر شد.

وی با بیان اینکه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در لرستان به اندازه کافی موجود است، افزود: در بخش صادرات و واردات محصولات کشاورزی به دلیل مشکل حمل و نقل در یک محدوده زمانی با ایجاد ساز و کارهای تشویقی مشکل حمل محصولات این حوزه‌ها رفع شد.

عبدالهی با اشاره به نبود میدان دام زنده و مشکلات بهداشتی آن خاطرنشان کرد: میدان دام زنده با ظرفیت روزانه ۲هزار راس دام سبک و ۵۰۰ رأس دام سنگین در خرم‌آباد احداث و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه انتظار می رود وزارت صمت در بحث افزایش سهمیه شکر، برنج، کاغذ حمایت لازم را داشته باشد، تصریح کرد: ایجاد بازارچه‌های محلی از دیگر اقداماتی است که در استان انجام خواهد شد که می‌تواند در تنظیم بازار تاثیر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار