برگزاری سی و‌هشتمین مسابقات هنرهای آوایی و نمایشی « جشنواره فردا » در نی ریز

نی ریز(پانا) - سی و هشتمین مسابقات هنرهای آوایی و نمایشی «جشنواره فردا » در نی ریز آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سی و‌هشتمین مسابقات هنرهای آوایی و نمایشی « جشنواره فردا » در نی ریز

مدیر آموزش و پرورش نی‌ریز در افتتاحیه این جشنواره از مدیران، معاونان و مربیان مدارس که با تلاش و جدیت دانش‌آموزان را برای شرکت در این جشنواره آماده و مهیا کرده‌اند، قدردانی نمود و گفت: هنرهای آوایی، نمایشی و تئاتر رساترین ابزار برای انتقال ارزش‌هاست.

امیر ولی زاده در حاشیه برگزاری برنامه‌ها اظهار داشت: شرکت کنندگان در دو بخش( هنرهای آوایی و نمایشی ) که شامل سرود، تکنوازی، هم‌نوازی ، همخوانی، نمایش صحنه‌ای، نمایش عروسکی، نمایش نامه‌خوانی و نقالی است، به رقابت می پردازند.

کارشناس فرهنگی و‌هنری آموزش و‌پرورش نی‌ریز گفت: جشنواره هنرهای آوایی و نمایشی جشنواره با شرکت بیش از ۲۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر در سه مقطع تحصیلی در حال برگزاری است.

مسعود اکبرزاده اذعان داشت: جشنواره که با شعار سرود و نمایش " امید و نشاط در مدرسه" و اجرایی کردن سیاست‌های عالی وزارت (معلم شاد، مدرسه شاد، کلاس شاد) و شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان انجام می‌شود از ۱۵ بهمن ماه ۹۸ آغاز و تا ۲۱ بهمن ماه ادامه دارد.

این جشنواره به همت کارشناسی فرهنگی و هنری آموزش و پرورش نی‌ریز در سالن اجتماعات شهید باهنر این شهرستان درحال برگزاری است.

خبرنگار: مژگان اسفندیاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار