برگزاری سی‌ و هشتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز در مدارس نی‌ریز

نی ریز(پانا) - کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش‌و پرورش شهرستان نی ریز از برگزاری سی‌ و هشتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز در مدارس نی‌ریز با حضور بیش از یک هزار و 500 نفر از دانش آموز این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سی‌ و هشتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز در مدارس نی‌ریز

حسین صالحی زاده، درباره این مسابقات گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز در ۲ بخش کتبی و شفاهی در ۲ مرحله در سطح شهرستان برگزار می‌گردد.

او با اشاره به حضور پرشور دانش‌آموزان در مسابقات آموزشگاهی افزود: در بخش کتبی مرحله شهرستان تعداد یک هزار و صد نفر از دانش‌آموزان در رشته‌های احکام، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر و مفاهیم و انشای نماز شرکت کرده و در بخش شفاهی مرحله شهرستان نیز قریب به ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان در رشته‌های کنفرانس صحیفه سجادیه، کنفرانس نهج‌البلاغه، کنفرانس تفسیر و مفاهیم، آزمون عملی احکام و نماز سه رکعتی، حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و مداحی شرکت کردند.

صالحى‌زاده تصریح کرد: با مشخص شدن نفرات برتر در دوره‌های متوسطه اول و دوم از هر پایه و رشته یک نفر برای شرکت در مرحله چهارده گانه استان (مقدماتی استان) به میزبانی شهرستان استهبان اعزام می‌شوند.

او ضمن تشکر از مدارس میزبان مسابقات کتبی و شفاهی(شهید مدنی,عفت,حضرت معصومه س,فرهمندی و آزرم,دارالقرآن ها و داوران ارجمند) همراهی مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی مدیریت، معاون مالی و پشتیبانی مدیریت و تمامی همکاران به ویژه حوزه پرورشی، همت و تلاش در فراگیری این مسابقات را افتخاری بی‌بدیل برای هر فرد قلمداد کرد و افزود: برگزاری این گونه مسابقات نقش موثری در نشر و تعمیق قرآن و ترسیم آینده‌ای روشن و با برکت ایفا می‌کند.

خبر: مژگان اسفندیاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار