همزمان با دهه مبارک فجر انجام می شود

بهره برداری از پروژه‌های آبفای قم با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد تومان

قم (پانا) - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از بهره‌برداری از 9 پروژه آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از پروژه‌های آبفای قم با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد تومان

علی جان صادق پور با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت: پس از انقلاب اسلامی تحولات زیادی در تمام عرصه‌های خدمات‌رسانی به ویژه در بخش آب و فاضلاب کشور ایجاد شده است.
او با بیان اینکه در 40 سال گذشته در صنعت آب و فاضلاب قم نیز شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بوده‌ایم، اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز تمام مردم شهرهای استان از آب سالم و بهداشتی برخوردار هستند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به پیشرو بودن این شرکت در عرصه خدمت رسانی به مشترکان خاطرنشان کرد: به منظور استمرار و بهبود در ارائه خدمات‌رسانی همواره طرح‌ها و پروژه‌های جدید توسط خادمان مردم در شرکت آب و فاضلاب اجرا و احداث می‌شود.
صادق پور با بیان اینکه در همین راستا و در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 9 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد و 500 میلیون تومان از منابع داخلی و عمرانی در مرحله بهره‌برداری قرار گرفته است، گفت: این پروژه‌ها در ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، توسعه و ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو قم با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان را یکی از این پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: این تصفیه‌خانه که به علت مشکلات فنی 4 سال از مدار بهره‌برداری خارج شده بود با مهندسی مجدد، مورد توسعه و بهسازی و نوسازی قرار گرفت و آماده بهره‌برداری شد.
او همچنین تولید برق از بیوگاز، در تصفیه‌خانه فاضلاب شماره سه قم به میزان 3.1 مگاوات را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری آب و فاضلاب قم برشمرد و گفت: یک نیروگاه خورشیدی 100 کیلوواتی نیز در مخازن شکوهیه قم احداث شده و آماده ورود به مدار است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب منطقه معصومیه به طول 3 هزار و 500 متر، حفر و تجهیز 2 حلقه چاه در منطقه علی‌آباد، حفر و تجهیز یک حلقه چاه در شهر دستجرد، اجرای شبکه آب به طول 24 کیلومتر در سطح شهر، راه‌اندازی نرم‌افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) ویژه مراکز ارتباطات 122 آبفا و نیز توسعه و بازسازی ایستگاه پمپاژ شکوهیه را از دیگر پروژه‌های افتتاح در دهه مبارک فجر عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار