افتتاح چند پروژه آموزشی و ورزش دانش آموزی در زرین‌دشت

شیراز(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش زرین دشت اظهار داشت: همزمان به دهه فجر انقلاب اسلامی، سه پروژه آموزشی و دو پروژه ورزش دانش‌آموزی در زرین دشت افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح چند پروژه آموزشی و ورزش دانش آموزی در زرین‌دشت

غلامحسین امانت بیان داشت: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام دهه فجر، پنج پروژه آموزشی و ورزشی با اعتبار هفتاد و یک میلیارد ریال با حضور جمعی از مسئولین استانی و محلی در زرین دشت افتتاح شد.

امانت ادامه داد: دبیرستان نه کلاسه شهید نجفی شهر دبیران یکی از پروژه های آموزشی آماده بهره برداری است که به همت بنیاد برکت و در زمینی به مساحت 4500 متر مربع و زیربنای 900 متر مربع ،با اعتبار 21 میلیارد ریالی ساخته شده است.

او افزود: هنرستان 6 کلاسه سلمان فارسی شهر پیر نیز با اعتبار 25 میلیارد ریال ، در زمینی به مساحت 4000 متر مربع و زیربنای 1100 متر مربع ساخته و به بهره برداری رسید.

رئیس اداره آموزش و پرورش زرین دشت همچنین از افتتاح مدرسه ابتدایی 6 کلاسه شهید پرویزی حاجی آباد زرین دشت نیز خبر داد و گفت: این پروژه آموزشی نیز با اعتبار 20 میلیارد ریال و در زمینی به مساحت 1500 متر مربع و با زیر بنای 870 متر مربع ساخته شده است.

‌‌ امانت در ادامه گفت: با افتتاح این مدارس تعداد 27 کلاس درس به مجموع کلاس های شهرستان افزوده شد که زمینه تحصیل حدود هزار دانش آموز در فضاهای استاندارد را فراهم می کند.

او از بهره برداری از 2 زمین چمن مصنوعی در این شهر نیز خبر داد و گفت: این دو زمین چمن مصنوعی هر کدام با اعتبار دو میلیارد و پانصد میلیون ریال راه اندازی شده که یکی در مدرسه ولی عصر(عج) دبیران و دیگری نیز در شهر پیر به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار