مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد؛

خدمت‌رسانی آبفای قم به زوار اربعین حسینی

قم (پانا)- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از اعزام سه دستگاه خودرو سنگین و یک دستگاه یخ‌ساز به مرز مهران و چذابه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۴۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
خدمت‌رسانی آبفای قم به زوار اربعین حسینی

دکتر علی جان صادق پور با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ستاد اربعین وزارت نیرو و دستورالعمل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در خصوص تأمین آب شرب سالم و بهداشتی برای زائران اربعین در مبادی ورودی و خروجی کشور اظهار داشت: در همین خصوص آبفای قم نیز دو دستگاه تانکر برای آبرسانی به موکب‌ها و زائران به مرز مهران ارسال کرد.
وی از اعزام یک دستگاه واتر جت به منظور شستشوی راه‌های فاضلاب به مرز مهران خبر داد و گفت: با توجه به گرمای شدید هوا با هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد اربعین قم یک دستگاه یخ‌ساز نیز به مرز چذابه اعزام و برای ارائه خدمات به زائران در یکی از موکب‌ها مستقر شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین با اشاره به پرداخت100 میلیون ریال از سوی این شرکت به آبفای خوزستان به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی خاطرنشان کرد: شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو امسال جهت خدمت به زائران اربعین حسینی تلاش‌های مضاعفی را انجام دادند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهر قم یکی از مراکز پذیرایی از زوار حسینی بود، شرکت آب و فاضلاب با آمادگی و ارائه خدمات به موقع در اماکن محل استقرار زوار از جمله مصلی، جمکران و امامزاده شاه سید شاه جمال الدین(ع) موجبات رضاتمندی آنها را فراهم ساخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار